این مراسم در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با هدف ترویج فرهنگ انساندوستانه اهدای عضو، همزمان با «روز اهدای عضو؛ اهدای زندگی»، در طرح ملی «همدلی اهدای عضو» ، طی دو روز در پالایشگاه و دفتر مرکزی برگزار گردید.
این مراسم با ميزبانی از كارشناسان دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي، درماني شهيد بهشتي با ثبت نام از كاركنان داوطلب اهدای عضو، در سازمان انجام شد. مشارکت در این فرهنگ متعالی، تجلیبخش مسئولیت اجتماعی و مهرورزی نسبت به همنوعان می باشد.
در این مراسم بیش از 150 نفر از همکاران مشارکت و کارت اهدای عضو دریافت کردند.