جزئیات خبر

افتتاح سيستم پايش آنلاين شركت نفت پارس

طي بازديدي كه با حضور مدير كل محيط زيست استان تهران، جناب آقاي دكتر حيدر زاده، رياست محيط زيست ...

افتتاح سيستم پايش آنلاين شركت نفت پارس

به مناسبت گراميداشت هفته محيط زيست

 طي بازديدي كه با حضور مدير كل محيط زيست استان تهران، جناب آقاي دكتر حيدر زاده، رياست محيط زيست شهرستان قدس، جناب مهندس بيگلري به همراه تعدادي از مديران و روئسا محيط زيست و شركت نفت پارس انجام گرفت. مدير عامل شركت نفت پارس آقاي مهندس وفائي طي سخناني ضمن عرض خير مقدم به ميهمانان، به گزارش نصب "سيستم پايش آنلاين گازهاي احتراق خروجي دودكش بويلر 85 تن" و همچنين عملكرد زيست محيطي شركت ارائه نمود.

در اين بازديد مدير كل محيط زيست استان تهران ضمن ابراز رضايت از عملكرد محيط زيستي نفت پارس گفت:

با توجه به فعاليت هاي محيط زيستي انجام شده، نفت پارس به عنوان يك الگو در صنعت محسوب مي گردد.

مهندس وفائي تصريح كرد: با توجه به اهميت و مسئوليت اجتماعي در خصوص محيط زيست كشور و همچنين به عنوان پيشگام محيط زيست در صنعت، اجراي طرح در فازهاي بعدي نيز ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط
  • انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامت‌محور برتر استان تهران

    شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامت‌محور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران  برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.

     

نظرات کاربران
کاربر گرامی شما اولین فردی باشید که نظر می دهید.
برای نمایش سوالات پرتکرار کلیک کنید

نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید