جزئیات خبر

بزرگداشت روز ملي آتش نشاني و ايمني

به گزارش روابط عمومي به جهت تقدير از زحمات پرسنل ايمني و آتش نشاني در روز ملي آتش نشاني و ايمني با حضور مدير عامل شركت نفت پارس و جمعي از مديران، معاونين و پرسنل اين واحد در محل آتش نشاني نفت پارس برگزار گرديد.

بزرگداشت روز ملي آتش نشاني و ايمني

به گزارش روابط عمومي به جهت تقدير از زحمات پرسنل ايمني و آتش نشاني در روز ملي آتش نشاني و ايمني با حضور مدير عامل شركت نفت پارس و جمعي از مديران، معاونين و پرسنل اين واحد در محل آتش نشاني نفت پارس برگزار گرديد.

در اين مراسم صميمانه آقايان جلالي (مدير ايمني بهداشت و محيط زيست (HSE) و تضمين كيفيت)، گليج (رئيس ايمني)، تاج الدين (رئيس آتش نشاني)، ضمن تشكر از حمايت‌هاي مدير عامل و ديگر حوزه‌ها از واحد مذكور گزارشي در خصوص عملكرد يكسال گذشته واحد خود ارائه دادند.

سپس مهندس وفائي ضمن تبريك اين روز با تقدير از زحمات پرسنل خدوم ايمني و آتش نشاني به لزوم به روز رساني اطلاعات و تجهيزات اين حوزه تاكيد كرد. ايشان در ادامه يادآور شد كه پرسنل اين واحد مي بايست براي زمان‌هاي حادثه از نظر آمادگي جسماني هميشه در سطح عالي بوده و اين صرفا در سايه ورزش مداوم ميسر مي‌گردد.

اخبار مرتبط
  • انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامت‌محور برتر استان تهران

    شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامت‌محور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران  برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.

     

نظرات کاربران
کاربر گرامی شما اولین فردی باشید که نظر می دهید.
برای نمایش سوالات پرتکرار کلیک کنید

نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید