عملكرد شايسته شركت نفت پارس در هشتمين مسابقه ملي بهره¬وري
به گزارش روابط عمومي شركت نفت پارس، هشتمين مسابقه ملي بهرهوري و تقدير از بنگاههاي اقتصادي برگزيده در هتل پارسيان آزادي با حضور اعضاي هيات رئيسه، كميسيون اتاق بازرگاني صنايع، معادن و كشاورزي ايران و تهران، برخي از....
شركت نفت پارس در هشتمين مسابقه ملي بهرهوري موفق به دريافت لوح تقدير در بخش بهرهوري شد
به گزارش روابط عمومي شركت نفت پارس، هشتمين مسابقه ملي بهرهوري و تقدير از بنگاههاي اقتصادي برگزيده در هتل پارسيان آزادي با حضور اعضاي هيات رئيسه، كميسيون اتاق بازرگاني صنايع، معادن و كشاورزي ايران و تهران، برخي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، مديران 300 بنگاه اقتصادي كشور و همچنين مهندس پرتوي"معاون عمليات" و مهندس قليپور "مدير توليد " از شركت نفت پارس برگزار شد.
در اين مراسم پس از سخنراني دبير كميته و مسئولان برگزاري اين جشنواره، از مديران عامل شركتهاي توليد كننده كشور كه در زمينه بهرهوري و سودآوري بهترين عملكرد را در سال گذشته داشتهاند قدرداني شد.
اين گزارش ميافزايد، شركت نفت پارس بر اساس محاسبات انجام شده از سال 1389 تا 1394 توسط سامانه ملي اندازهگيري شاخصهاي بهرهوري ايران در گروه فرآوردههاي نفتي كك و سوخت هستهاي در بخش بهرهوري موفق به دريافت لوح تقدير با امضاي دكتر محمد نهاونديان، رئيس جشنواره ملي بهرهوري گرديد.
گفتني است در اين جشنواره 5000 بنگاه اقتصادي در قالب 38 صنعت با حضور 6 هزار داور متخصص در 5 رويداد شامل مسابقه ملي بهرهوري، بهينه كاوي، تجربههاي موفق، بهترين محل براي كار، برترين اجرا و مسابقه ملي مصرف بهينه انرژي با يكديگر به رقابت پرداختند و بنگاههاي برتر انتخاب و معرفي شدند.

روابط عمومي ـ نوشين اكبري
اخبار مرتبط
-
انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامتمحور برتر استان تهران
شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامتمحور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.
نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید