جزئیات خبر

روز درختكاري

مراسم روز درختكاري و هفته منابع طبيعي در پالايشگاه نفت پارس

مراسم روز درختكاري و هفته منابع طبيعي در پالايشگاه نفت پارس با حضور مدير عامل شركت برگزار و با كاشت چندين اصله نهال درخت به دامنه سبز پالايشگاه افزوده گرديد.

روز درختكاري

به گزارش روابط عمومي شركت نفت پارس، در آستانه رسيدن بهار طبيعت و به مناسبت 15 اسفند ماه روز درختكاري مهندس وفائي مدير عامل شركت، تعدادي از معاونين، روسا وجمعي از كاركنان شركت با كاشت چندين اصله نهال درخت در محوطه سبز پالايشگاه، اين روز را گرامي داشتند.

گفتني است اين روز جزء ايامي است كه در جاي جاي كره زمين گرامي داشته مي­شود. به طور مثال در برزيل روز 21 سپتامر، آلمان 25 آوريل، مصر 15 ژانويه، چين 12 مارس، در هلند، بلژيك و پرتغال 21 مارس و در نهايت در كشور عزيزمان ايران 15 اسفند ماه اين روز را روز درختكاري و هفته مصادف با آن را هفته منابع طبيعي مي­نامند.

به همين مناسبت اين مراسم همه ساله، جهت ارتقاء و نهادينه كردن فرهنگ حفاظت از محيط زيست و منابع طبيعي در پالايشگاه نفت پارس برگزار مي­شود. اميد است كه با تلاش در اين جهت، همه هموطنان حتي با كاشتن يك نهال كوچك، محيطي زيبا و آباد براي خويش مهيا كنند زيرا در ارتقاء سلامت روحي و جسمي تاثير بسزائي دارد.

روابط عمومي ـ نوشين اكبري

 

 

اخبار مرتبط
  • انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامت‌محور برتر استان تهران

    شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامت‌محور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران  برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.

     

نظرات کاربران
کاربر گرامی شما اولین فردی باشید که نظر می دهید.
برای نمایش سوالات پرتکرار کلیک کنید

نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید