دريافت تنديس اجلاس سراسري مديريت مشتري مداري توسط شركت نفت پارس
در اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور، تندیس سازمان مشتری مدار پس از ارزیابی عملکرد و دستاوردهای شركت نفت پارس به این سازمان اعطا شد.
به گزارش روابط عمومي شركت نفت پارس، اجلاس سراسري مديريت مشتري مداري با هدف معرفي و قدرداني از پيشگامان اين عرصه روز يكشنبه سي ام مهرماه با حضور جمعي از مديران و صاحبان صنايع از بخش هاي دولتي و خصوصي در مركز همايش هاي صدا و سيما برگزار شد.
با توجه به دستاوردها و سوابق موفق در رضايتمندي مشتري و ايجاد فرآيند رضايت در مشتري، تنديس اين همايش به "مديرعامل محترم شركت نفت پارس" اهداء و توسط مهندس مجيد همداني " معاون عمليات فروش" به نمايندگي مديرعامل دريافت شد.
اجلاس مشتریمداری که با همکاری مجموعه QAL انگلستان و با حضور مدیران و صاحبان صنایع از بخشهای دولتی و خصوصی برگزار شد، با هدف تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، بررسی چگونگی ارتباط با مشتری، اندازهگیری و تحلیل سطح رضایتمندی مشتریان، ارتقای سطح رضایتمندی، رسیدن به وفادارسازی مشتریان و آشنایی و الگوبرداری از کشورهای صنعتی توسعهیافته به منظور بهرهگیری از مدیران دانشبنیان و اساتید برجسته کشوری و بینالمللی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتري (CRM)، با حضور و حمایت نمایندگانی از وزارتخانهها، سازمانها و نهادهای پژوهشی، تشکیل شد.




روابط عمومي ـ نوشين اكبري
عكاس ـ وحيد بهري
اخبار مرتبط
-
انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامتمحور برتر استان تهران
شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامتمحور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.
نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید