حضور شركت نفت پارس در همايش دانش آموختگان مهندسي شيمي ايران
به گزارش واحد ارتباطات و روابط عمومي، نهمين همايش دانش آموختگان مهندسي شيمي ايران با هدف تقدیر از نخبگان، نام آوران و فخرآفرینان عرصه مهندسی شیمی و فراهم ساختن فضاي ارتباط و
به گزارش واحد ارتباطات و روابط عمومي، نهمين همايش دانش آموختگان مهندسي شيمي ايران با هدف تقدیر از نخبگان، نام آوران و فخرآفرینان عرصه مهندسی شیمی و فراهم ساختن فضاي ارتباط و همكاري بين فارغ التحصيلان مهندسي شيمي، صاحبان مشاغل، صنايع فعال در زمينه مهندسي شيمي، نفت و صنعت داروسازي با حضور جناب آقاي دكتر توفيقي رياست پژوهشگاه صنعت نفت، جناب آقاي دكتر تقي خاني عضو هيئت مديره انجمن مهندسي شيمي ايران، جناب آقاي دكتر واشقاني فراهاني مشاور پژوهشگاه صنعت نفت در همايش دانش آموختگان مهندسي شيمي ايران و جناب آقاي دكتر شريعتي نياسر معاونت آموزشي وزارت علوم ظهر روز سه شنبه، در تاريخ هفتم اسفند ماه 96 در مركز تالار همايش هاي بين المللي پژوهشگاه صنعت نفت برگزار گرديد.
در اين همايش جناب آقاي دكتر توفيقي رياست پژوهشگاه صنعت نفت، هدف از برگزاري اين همايش را ارتقاء دانش، معرفي دانش آموختگان مهندسي شيمي، ارزش گذاري به فارغ التحصيلان و كاريابي دانست و همچنين وي بر محوريت جايگاه پژوهشگاه صنعت نفت در سطح كشوردر همه صنايع نفتي بالادستي و پايين دستي به صورت ارزش زنجيره اي صنعت نفت كشور تاكيد داشت.
لازم به ذكر است در پايان مراسم، از شركت نفت پارس به دليل حمايت از برگزاري اين همايش، تقدير به عمل آمد.

اخبار مرتبط
-
انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامتمحور برتر استان تهران
شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامتمحور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.
نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید