جزئیات خبر

امضاي تفاهم نامه بين شركت نفت پارس و دانشكده مديريت دانشگاه تهران

به گزارش واحد ارتباطات و روابط عمومي، تفاهم نامه همكاري في مابين شركت نفت پارس و دانشكده مديريت دانشگاه تهران با حضور مديريت محترم عامل شركت نفت پارس ، جناب آقاي دكتر حسنقلي پور رئيس محترم دانشكده مديريت دانشگاه تهران و معاونين ايشان،در راستاي سياست هاي كلي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري و بر اساس الگوي اقتصاد مقاومتي و به منظور تبادل تجربيات و افزايش دانش تخصصي در حوزه منابع انساني و همچنين استقرار سيستم نظام ارزيابي،عملكرد، در روز دوشنبه بيست و يكم اسفند ماه، به امضاء رسيد.

 

امضاي تفاهم نامه بين شركت نفت پارس و دانشكده مديريت دانشگاه تهران

در ابتداي اين مراسم مديريت محترم عامل شركت نفت پارس به ارائه گزارشي از تاريخچه و عملكرد شركت در سال جاري پرداختند.

سپس در ادامه جناب آقاي دكتر حسنقلي پور رئيس محترم دانشكده مديريت دانشگاه تهران، ضمن ارائه گزارش عملكرد دانشكده مديريت دانشگاه تهران ،درخصوص اهميت حوزه منابع انساني در سازمان ها و شركتها صحبت كردند.

بر اساس اين تفاهم نامه مقرر گرديد تا پژوهش هاي صورت گرفته به صورت عملياتي و كاربردي  بوده و براساس الگوي اقتصاد مقاومتي اجرا گردد.

 

اخبار مرتبط
  • انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامت‌محور برتر استان تهران

    شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامت‌محور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران  برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.

     

نظرات کاربران
کاربر گرامی شما اولین فردی باشید که نظر می دهید.
برای نمایش سوالات پرتکرار کلیک کنید

نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید