گراميداشت روز ملي آتش نشاني در پالايشگاه نفت پارس
به گزارش واحد روابط عمومي، جهت تقدير از زحمات پرسنل ايمني و آتش نشاني در روز ملي آتش نشاني و ايمني هفتم مهرماه97 با حضور جمعي از مديران، معاونين، روسا و پرسنل اين واحد در محل آتش نشاني نفت پارس برگزار گرديد.
در اين مراسم آقايان جلالي (مدير ايمني بهداشت و محيط زيست (HSE))، تاج الدين (رئيس آتش نشاني)، ضمن تشكر از معاونت محترم عمليات و ديگر حاضران، گزارشي در خصوص عملكرد واحد خود ارائه نمودند.
سپس آقاي مهندس جلالي ضمن تبريك اين روز با تقدير از زحمات پرسنل ايمني و آتش نشاني و ابراز خرسندي از پيشرفت اين واحد و يادآوري تاريخچه روز آتش نشان اظهار داشت: وظيفه مهم و سنگين كاركنان اين بخش با علم، تخصص و تلاش بيشتر امكان پذير است.
و ايشان در ادامه يادآور شد كه پرسنل اين واحد مي بايست براي زمانهاي حادثه از نظر آمادگي جسماني هميشه در سطح عالي عمل كنند.

در ادامه معاونت محترم عمليات جناب مهندس پرتوي با گرامي داشت ياد و خاطره شهداي آتش نشان ضمن تبريك و تشكر از همكاران اين واحد يادآور فداكاري هاي اين عزيزان شدند، وي همچنين توضيحاتي در خصوص عملكرد و پيشرفت هاي واحد آتش نشاني و ايمني طي سال هاي گذشته تا كنون ارائه نمودند.
در پايان نماينده محترم شوراي كار جناب آقاي سبزواري و جناب آقاي خدري فرمانده بسيج پالايشگاه نفت پارس ضمن تبريك اين روز و تشكر از همكاران آتش نشاني، آرزوي موفقيت و بهروزي را براي اين عزيزان خواستار شدند.
واحد روابط عمومي
اخبار مرتبط
-
انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامتمحور برتر استان تهران
شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامتمحور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.
نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید