جزئیات خبر

مسابقه «بازیافت و شیرین سازی آب سخت» آغاز شد

مسابقه بازیافت و شیرین سازی آب سخت با هدف استفاده مجدد از پساب‌های صنعتی آغاز شد. شرکت نفت پارس در راستای دغدغه‌‌های زیست محیطی، صرفه‌جویی در مصرف آب و ...

مسابقه «بازیافت و شیرین سازی آب سخت» آغاز شد

مسابقه بازیافت و شیرین سازی آب سخت با هدف استفاده مجدد از پساب‌های صنعتی آغاز شد. شرکت نفت پارس در راستای دغدغه‌‌های زیست محیطی، صرفه‌جویی در مصرف آب و بازگرداندن آب سخت خروجی از برج‌های خنک کننده به چرخه مصرف این مسابقه را با همکاری سامانه نوآوری باز پرابلم اجرا می‌کند.

ایده‌های ارائه شده برای این مسابقه می‌تواند در زمینه تصفیه و شیرین ‌سازی آب و همچنین روش‌های بازیافت مثل جابجایی پساب‌ها و یا استفاده و ذخیره آن باشد. جوایز این مسابقه شامل 50 میلیون تومان برای تیم اول و 30 میلیون کمک هزینه ساخت نمونه اولیه برای 3 تیم راه یافته به مرحله سوم نهایی می‌شود. شرکت‌کنندگان امکان استخدام و همکاری با شرکت نفت پارس را خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در مسابقه، به سایت پرابلم به نشانی Problem.ir مراجعه کنید.

 

اخبار مرتبط
  • انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامت‌محور برتر استان تهران

    شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامت‌محور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران  برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.

     

نظرات کاربران
کاربر گرامی شما اولین فردی باشید که نظر می دهید.
برای نمایش سوالات پرتکرار کلیک کنید

نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید