جزئیات خبر

تقدیر از کارکنان نمونه شرکت

طی مراسمی به مناسبت روز جهانی کارگر و درراستای افزایش انگیزه، ترغیب و تشویق کارکنان به عملکرد بهتر، از ۵۷ نفر از کارکنان نمونه شرکت نفت پارس با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد

تقدیر از کارکنان نمونه شرکت

به گزارش روابط عمومی نفت پارس، هدف از تقدیر از کارکنان نمونه علاوه بر ارج نهادن به زحمات انجام شده، ایجاد انگیزه در بین کارکنان دیگر و یادآوری نقش حساس آنان در نظام اداری است. چنانچه نقش کارکنان بخش های مختلف در موفقیت و تعالی سازمانی موثر و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت های آنها در راستای تحقق سیاست های سازمانی و خدمت رسانی به جامعه لازم است.

بر همین اساس می توان گفت، نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی نقش کليدي دارند و پیشرفت هر سازمانی ناشی از نيروي انساني متخصص، سخت کوش و توانمند است و کیفیت فعالیت‌های هر شرکتی منوط به کیفیت عملکرد کارکنان می باشد.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور خلیلی مدیرعامل گروه توسعه انرژی تدبیر، خانم دانیالی مشاور وزیر و سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، بهداد مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رئیس جشنواره امتنان،گلی کانی فرماندار شهرستان قدس وکرامتی مدیرعامل شرکت نفت پارس برگزار و از کارکنان نمونه تقدیر شد.

اخبار مرتبط
  • انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامت‌محور برتر استان تهران

    شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامت‌محور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران  برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.

     

نظرات کاربران
کاربر گرامی شما اولین فردی باشید که نظر می دهید.
برای نمایش سوالات پرتکرار کلیک کنید

نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید