نفت پارس به عنوان صادرکننده نمونه ملی در سال 1401 انتخاب شد
در مراسمی با حضور رئیس جمهور
نفت پارس به عنوان صادرکننده نمونه ملی در سال 1401 انتخاب شد.
در بیست و ششمین سالروز ملی صادرات که (30 مهرماه) با حضور رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی از مقامات ارشد اجرایی و تقنینی کشور، در سالن اجلاس سران برگزار شد، نفت پارس به عنوان صادرکننده نمونه ملی در سال 1401 انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی نفت پارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در همایش روز ملی صادرات از صادرکنندگان نمونه کشور با اهدای تندیس و لوح یادبود قدردانی کرد.
در فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه سال ۱۴۰۱ ، تعداد ۶۱۲ شرکت در ۷۶ گروه کالا و خدمات ارزیابی شدندکه در نهایت از ۵۷ صادر کننده برتر با حضور رئیس جمهور تقدیر شد.
همچنین در روند انتخاب صادرکننده نمونه ۱۴۰۱ شاخصهای مختلفی از جمله «سنجش تولید و سرمایهگذاری مشترک با طرفهای خارجی»، «عمق دانش بنیانی»، «فعالیت در مناطق محروم و کم برخوردار»، «میزان اشتغالزایی»، «میزان نفوذ در شبکه مصرف بازارهای هدف»، «سطح پیچیدگی محصول و ارزش افزوده»، «عضویت در تشکلهای تخصصی صادراتی»، «ثبت برند بینالمللی» و «استفاده از نیروی انسانی، مصالح و تجهیزات داخلی در پروژههای خارج از کشور» دخیل بود.
دریافت تندیس صادر کننده نمونه کشور برای اولین بار در شرکت نفت پارس، بی شک مرهون تلاش های بی وقفه تمامی کارکنان خدوم و زحمت کش این مجموعه می باشد، به پاس این افتخار موفقیت عظیم کسب شده را به خانواده بزرگ نفت پارس تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
اخبار مرتبط
-
انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامتمحور برتر استان تهران
شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامتمحور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.
نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید