بازدید مدیرعامل گروه توسعه انرژی تدبیر از غرفه نفت پارس در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت
در چهارمین روز برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ، دکتر خلیلی مدیرعامل گروه توسعه انرژی تدبیر ، ضمن دیدار از این نمایشگاه از غرفه نفت پارس بازدید و با مدیران این مجموعه گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی نفت پارس؛ درجریان این بازدید گزارشی از اقدامات و پروژه های اجرا شده و در دست انجام این شرکت به ایشان ارائه شد.
جمعی از معاونین و مدیران شرکت نفت پارس طی چهار روز برگزاری این نمایشگاه با حضور در غرفه این شرکت نشست هایی با مدیران صنایع داخلی و خارجی داشته و به تعامل مستقیم با فعالان این حوزه و تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است؛ غرفه این شرکت در سالن ۷ این نمایشگاه با حضور مدیران و کارشناسان، از ۲۷ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه از ساعت۹ الی ۱۶ میزبان بازدید کنندگان ، مراجعه کنندگان و علاقمندان بود.
اخبار مرتبط
-
انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامتمحور برتر استان تهران
شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامتمحور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.
نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید