انتخاب نفت پارس به عنوان شرکت صادراتی برتر سال 1401 مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)
در آئین تقدیر از صادرکنندگان برتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سال 1401 که 9 مهرماه برگزار شد، شرکت نفت پارس برای سومین سال متوالی به عنوان شرکت صادراتی برتر این مجموعه انتخاب و لوح تقدیر و تندیس با حضور آقای دکتر نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به این شرکت اهدا شد .
به گزارش روابط عمومی نفت پارس، در این مراسم آقای فرهنگی فر مدیرعامل نفت پارس و آقای نخبه زعیم مدیر بازرگانی خارجی و آقای حسن زاده رئیس پشتیبانی نیز به عنوان برگزیدگان صادرات سال 1401 ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) انتخاب و لوح تقدیر به ایشان اهدا گردید.
گفتنی است؛ شرکت نفت پارس در سال (۱۴۰۰) برای اولین بار صادراتش به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار رسید و در باشگاه بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری ها قرار گرفت و رتبه نخست را در میان شرکتهای زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)کسب کرد .
در این مراسم از شرکتهای برتر هلدینگ توسعه انرژی تدبیر تقدیر به عمل آمد.
یادآور می شود؛ شرکت نفت پارس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع روانکار در کشور است که زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فعالیت می کند.
اخبار مرتبط
-
انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامتمحور برتر استان تهران
شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامتمحور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.
نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید