نفت پارس در هفتمین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲5
شرکت نفت پارس در هفتمین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران(ایران اکسپو) ۲۰۲5 که به عنوان یکی از مهمترین و بزرگترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ 8 الی 12 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، حضور داشت.
شرکت نفت پارس به منظور معرفی توانمندی های صادراتی و تولیدی، توسعه و رونق صادرات محصولات داخلی در این نمایشگاه شرکت نمود.
در جریان برگزاری این نمایشگاه بیش از ۲ هزار شرکت و نمایندگان آنها از کشورهای مختلف دنیا به تهران آمده اند تا ضمن آشنایی با توانمندی های جمهوری اسلامی ایران، اقدام به مذاکره و برقراری تعاملات تجاری با بزرگترین برندهای ایران در حوزههای صنعتی مختلف نمایند.
براساس برنامهریزیهای صورت گرفته، در دوره هفتم نمایشگاه بیش از ۸۰۰ شرکت بزرگ ایرانی به مدت پنج روز محصولات و دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار دادند.
همچنین با تاکید بر رویکرد شبکهسازی و تسهیل در تعاملات تجاری با کشورهای خارجی، این نمایشگاه میزبان ٢۵٠٠ تاجر از ١٠۶ کشور و مقامات از ٣٩ کشور جهان بود و از مهمان دعوت شده به این رویداد تجاری می توان به دبیرکل8D، دبیرکل اکو، دبیرکل آیورا و شانگهای اشاره کرد.
اخبار مرتبط
-
انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامتمحور برتر استان تهران
شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامتمحور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.
نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید