جزئیات خبر

تقدیر از نفت پارس در چهاردهمین جشنواره ملی بهره ‌وری

شرکت نفت پارس در چهاردهمین جشنواره ملی بهره وری که هم‌زمان با روز ملی بهره‌ وری برگزار شد ، براساس داوری های انجام شده و تاکید کمیته علمی جشنواره ، لوح تقدیرچهاردهمین مسابقه ملی تجربه های موفق را دریافت کرد.

 

تقدیر از نفت پارس در چهاردهمین جشنواره ملی بهره ‌وری

به گزارش روابط عمومی نفت پارس، این لوح برای ارائه تجربه موفق از منظر بهینه کاوی برای پروژه مهندسی معکوس و طراحی مجموعه خردکن و انحلال ادتیو و پمپ هموژنیزاسیون به نفت پارس به عنوان نخستین پالایشگاه صنعت روانکار که موفق شد با استفاده از دانش و تجربیات موجود در داخل مجموعه، مدیران و کارکنان این پروژه را راه اندازی کند ، اهدا گردید .

 

چهاردهمین جشنواره ملی بهره‌ وری، با مشارکت 6 هزار داور آنلاین و داوری 800 طرح ارتقا بهره‌وری و برگزاری پنج پنل تخصصی ، با تمرکز بر انتقال تجربه‌های موفق برگزارشد .

این رویداد شاهد برگزاری پنج پنل تخصصی بود و فرصتی فراهم شد تا تجربه‌های موفق شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف موردنظر جشنواره توسط نمایندگان بنگاه‌ها ارائه شود.

گفتنی است؛ این جشنواره ۲۹ اردیبهشت 1404، هم‌زمان با روز ملی بهره‌ وری و با هدف ترویج و ارج‌گذاری به تجربه‌های موفق سازمانی، به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

 

اخبار مرتبط
  • انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامت‌محور برتر استان تهران

    شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامت‌محور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران  برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.

     

نظرات کاربران
کاربر گرامی شما اولین فردی باشید که نظر می دهید.
برای نمایش سوالات پرتکرار کلیک کنید

نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید