حضور شرکت نفت پارس در نمایشگاه ایران پلاست
شرکت نفت پارس در نوزدهمین نمایشگاه بینالمللی ایران پلاست که از 17 تا 20 شهریور ۱۴۰۴ در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار شد، حضور یافت.
این نمایشگاه یکی از مهمترین رویدادهای صنعت پلاستیک و پتروشیمی در منطقه خاورمیانه و جهان است که با هدف توسعه بازار داخلی و تسهیل در بازاریابی جهانی این صنعت برگزار میشود.
شرکت نفت پارس با هدف ایجاد فرصت و توسعه بازارهای داخلی و بینالمللی در این نمایشگاه حضور یافت و ضمن معرفی توانمندی ها، محصولات جدید و آخرین دستاوردهای خود، به دنبال تبادل دانش ، فناوری و تجربه ، گسترش همکاریهای مشترک با فعالان این حوزه و ارتقای کیفیت محصولات می باشد.
حضور در نوزدهمین نمایشگاه بینالمللی ایران پلاست ۱۴۰۴، فرصتی طلایی برای شرکت ها است تا با بهرهگیری از ایدههای مختلف، اهداف تجاری خود را محقق کرده و در مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارند.




اخبار مرتبط
-
انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامتمحور برتر استان تهران
شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامتمحور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.
نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید