جزئیات خبر

تجلیل از شرکت نفت پارس در کنفرانس نیروگاه‌های خورشیدی

شرکت نفت پارس به‌عنوان «شرکت برتر نصب نیروگاه خورشیدی در استان تهران» مورد تقدیر قرار گرفت.هفتمین دوره کنفرانس نیروگاه‌های خورشیدی سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۴ با حضور گسترده مقامات ارشد وزارت نیرو، شرکت‌های زیرمجموعه و فعالان دولتی و خصوصی این حوزه در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

 

تجلیل از شرکت نفت پارس در کنفرانس نیروگاه‌های خورشیدی

این گردهمایی که به عنوان بزرگ‌ترین رویداد تخصصی کشور در حوزه نیروگاه‌های خورشیدی شناخته می‌شود، با حمایت سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا)، شرکت توانیر، وزارت صنعت، معدن و تجارت، بورس انرژی و تشکل‌های صنفی برگزار گردید. کنفرانس همراه با نمایشگاه جانبی، طی روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۴۰۴ میزبان بیش از ۱۵۰۰ نفر از متخصصان بود و ۸۰۰ نفر نیز در کارگاه‌های آموزشی آن شرکت کردند.

در حاشیه این کنفرانس، از شرکت نفت پارس به دلیل عملکرد برجسته و پیشرو در این حوزه، به عنوان شرکت برتر در نصب نیروگاه خورشیدی در استان تهران تجلیل به عمل آمد.

به پاس این دستاورد، لوح تقدیر ویژه به آقای مهندس پرتوی، مدیرعامل مجموعه نفت پارس، اهدا شد

.

 

اخبار مرتبط
  • انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامت‌محور برتر استان تهران

    شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامت‌محور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران  برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.

     

نظرات کاربران
کاربر گرامی شما اولین فردی باشید که نظر می دهید.
برای نمایش سوالات پرتکرار کلیک کنید

نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید