حضور پررنگ نفت پارس در نوزدهمین نمایشگاه بینالمللی معدن
شرکت نفت پارس در نوزدهمین نمایشگاه بینالمللی معدن و صنایع معدنی (ایران کانماین ۲۰۲۵) که با حضور مدیران ارشد معادن و صنایع معدنی کشور و فعالان داخلی و خارجی حوزه معدن در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران آغاز به کار کرد، حضور دارد.
به گزارش روابط عمومی نفت پارس، نوزدهمین دوره نمایشگاه بینالمللی معدن، صنایع معدنی، ماشینآلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته، به عنوان برجستهترین و گستردهترین رویداد تخصصی صنعت معدن و صنایع وابسته در کشور و منطقه، با محوریت شعار راهبردی (آینده معدن با نگاه هوش مصنوعی) از 11 تا ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۴ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی پذیرای علاقهمندان است.
در این دوره از نمایشگاه، بیش از ۴۰۰ شرکت شامل: ۱۸۵ شرکت داخلی و ۲۹ شرکت خارجی از کشورهایی، چون اسپانیا، بلاروس، ترکیه، چین، ژاپن و کره جنوبی حضور دارند.
نفت پارس در این نمایشگاه ، ضمن معرفی جدیدترین توانمندیها، دستاوردها و محصولات خود و با هدف انتقال دانش و تجربه،گسترش همکاریهای مشترک با فعالان این صنعت و برداشتن گامی مؤثر در جهت ارتقاء خدمترسانی به جامعه حضور فعالی دارد.
شرکت نفت پارس در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران، سالن 10 غرفه 1001 میزبان علاقه مندان و بازدیدکندگان محترم می باشد.


اخبار مرتبط
-
انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامتمحور برتر استان تهران
شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامتمحور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.
نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید