همراهی شرکت نفت پارس در اجرای طرح “محیطیار” مدارس شهرستان قدس
در راستای ترویج فرهنگ صیانت از محیطزیست و تقویت روحیه مسئولیتپذیری زیستمحیطی در میان نسل جوان، شرکت نفت پارس مفتخر است اعلام نماید که به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت با شعار «سلامت و امنیت با صیانت از محیطزیست»، در اجرای طرح جامع «محیطیار» در مدارس شهرستان قدس مشارکت کرده است.
این برنامه با هدف ارتقای توانمندیهای پژوهشی و توسعه فرهنگ حفاظت از محیطزیست در میان دانشآموزان، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان قدس و با محوریت فعالیتهای آموزشی و میدانی برگزار شد. این اقدام در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و تعهدات داوطلبانه زیستمحیطی شرکت صورت گرفته است.
در این مراسم، ضمن تشریح اهداف و برنامههای طرح «محیطیار» که با هدف تقویت روحیه پژوهشگری و ترویج فرهنگ حفاظت از محیطزیست در میان دانشآموزان طراحی شده است، برنامههای نمادین و آموزشی متعددی از جمله اهدای هدایا به دانشآموزان و کاشت نهال بهصورت مشترک اجرا شد.
شرکت نفت پارس ضمن قدردانی از تمامی مسئولان و دستاندرکاران حاضر در این رویداد، بر تداوم حمایت خود از طرحهای اثرگذار در حوزه محیطزیست و آموزش نسل آینده تأکید مینماید. بیتردید، اینگونه مشارکتها گامی مؤثر در مسیر نهادینهسازی فرهنگ مسئولیتپذیری زیستمحیطی در جامعه خواهد بود.

اخبار مرتبط
-
خبرنامه هفته محیط زیست
روز جهانی محیط زیست (WED) پنجم ماه ژوئن هرسال، روزی است که از سوی سازمان ملل برای افزایش آگاهی مردم برای نگهداری محیط زیست و تحریک سیاستمداران به گرفتن تصمیماتی برای رویارویی با تخریب محیط زیست و گونههای زیستیجانوری، بهعنوان روز محیط زیست انتخاب شدهاست.
نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید