جزئیات خبر

همراهی شرکت نفت پارس در اجرای طرح “محیط‌یار” مدارس شهرستان قدس

در راستای ترویج فرهنگ صیانت از محیط‌زیست و تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری زیست‌محیطی در میان نسل جوان، شرکت نفت پارس مفتخر است اعلام نماید که به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت با شعار «سلامت و امنیت با صیانت از محیط‌زیست»، در اجرای طرح جامع «محیط‌یار» در مدارس شهرستان قدس مشارکت کرده است.

 

همراهی شرکت نفت پارس در اجرای طرح “محیط‌یار” مدارس شهرستان قدس

این برنامه با هدف ارتقای توانمندی‌های پژوهشی و توسعه فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست در میان دانش‌آموزان، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان قدس و با محوریت فعالیت‌های آموزشی و میدانی برگزار شد. این اقدام در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تعهدات داوطلبانه زیست‌محیطی شرکت صورت گرفته است.

در این مراسم، ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های طرح «محیط‌یار» که با هدف تقویت روحیه پژوهشگری و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست در میان دانش‌آموزان طراحی شده است، برنامه‌های نمادین و آموزشی متعددی از جمله اهدای هدایا به دانش‌آموزان و کاشت نهال به‌صورت مشترک اجرا شد.

شرکت نفت پارس ضمن قدردانی از تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران حاضر در این رویداد، بر تداوم حمایت خود از طرح‌های اثرگذار در حوزه محیط‌زیست و آموزش نسل آینده تأکید می‌نماید. بی‌تردید، این‌گونه مشارکت‌ها گامی مؤثر در مسیر نهادینه‌سازی فرهنگ مسئولیت‌پذیری زیست‌محیطی در جامعه خواهد بود.

اخبار مرتبط
  • خبرنامه هفته محیط زیست

    روز جهانی محیط زیست (WED) پنجم ماه ژوئن هرسال، روزی است که از سوی سازمان ملل برای افزایش آگاهی مردم برای نگهداری محیط زیست و تحریک سیاستمداران به گرفتن تصمیماتی برای رویارویی با تخریب محیط زیست و گونه‌های زیستی‌جانوری، به‌عنوان روز محیط زیست انتخاب شده‌است.

نظرات کاربران
کاربر گرامی شما اولین فردی باشید که نظر می دهید.
برای نمایش سوالات پرتکرار کلیک کنید

نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید